Domov / Blog

Otázky k online objednávke

Otázky k online objednávke

Otázky k objednávke

Tu nájdete prehľad najčastejšie kladených otázok a odpovedí. 

Objednávka

Po odoslaní objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Budú v ňom informácie o vybraných produktoch, vašej fakturačnej a dodacej adrese a spôsobe platby spolu s faktúrou. Takto zistíte, že proces nákupu prebehol správne. Ďalší e-mail dostanete pri expedícii objednávky.

Objednávky spracujeme v pracovné dni v čase medzi 8:00 – 14:00 h. V deň prijatia platby bude objednávka štandardne vybavená. Tovar zabalíme, odovzdáme prepravcovi a odošleme priamo k vám domov. Prípadne zadáme požiadavku na jeho výrobu, ak nie je na sklade.

V prípade zistenia, že údaje v objednávke nemusia byť správne (vysoký počet matracov, nesprávne uvedené PSČ), zavoláme vám.

Ak máte akékoľvek otázky, zavolajte nám na 0948 107 788 alebo napíšte na [email protected]. Radi zodpovieme všetky otázky o zdravom spaní, výbere matraca, roštu. V  e-maile nezabudnite uviesť prípadne aj telefón na urýchlenie komunikácie.

Áno, ak nás kontaktujete niekoľko hodín po odoslaní objednávky, vieme ju stornovať alebo upraviť. Volajte na 0948 107 788 alebo píšte na [email protected].

Po zadaní objednávky vám príde potvrdzujúci email. V emaily skontrolujte správnosť údajov. V prípade, že objednávka nebola zadaná správne alebo potvrdzujúci email neprišiel, prosím kontaktujte zákaznícky servis.

Doručenie a poštovné

Doprava je pri každej objednávke bezplatná.

Presné dodacie lehoty nájdete uvedené v popise každého produktu. Objednávky spracujeme každý pracovný deň. Pred doručením zásielky vám príde SMS správa od kuriérskej spoločnosti a kuriér vás kontaktuje telefonicky. Ak vám termín dodania nevyhovuje, dohodnite si s kuriérom iný.

Áno, stačí svoje požiadavky špecifikovať do poznámky k objednávke. Tovar objednáme podľa toho, kedy to zákazník bude potrebovať a následne ho odovzdáme prepravcovi.

Matrace Magniflex sú stočené do rolky, zabalené v krabici a pevnom plastovom obale, takže matrac nie je vidieť. Matrace Bärige a D.P.V. sú zabalené v pevnom plastovom obale, bez krabice a nie sú stočené.

Matrace sú objemné zásielky. Ich preprava je náročná a aj zákazníkom sa s nimi ťažko manipuluje. Preto niektoré komprimujeme. Komprimovanie matracov znamená stlačenie a zvinutie matraca do rolky a zabalenie do veľmi pevnej fólie. Z veľkého balíka napr. 200 x 90 x 20 cm vznikne rolka 90 x 40 x 40 cm. Rolka je ľahko prenosná (aj autom) a matrac je chránený proti poškodeniu.

Stočením počas prepravy (komprimáciou) sa matrac nepoškodí, ale stočený matrac je nutné odbaliť do 1 mesiaca po dodaní. Inak zaniká nárok na reklamáciu, ak by sa poriadne nenafúkol.

Áno, matrac vám dovezieme až k Vám domov kamkoľvek v celej SR, a to v rámci dodacej lehoty uvedenej v popise produktu. Naši logistickí partneri, ktorí doručujú naše zásielky, sú kuriérske spoločnosti DHL, GLS, Toptranz. Matrace Bärige a D.P.V. doručujeme vlastným autom.

Momentálne je možné doručiť náš tovar v rámci Slovenskej a Českej republiky. V prípade ČR je nutná platba v eurách. Doručenie do iných zahraničných krajín zatiaľ nie je možné.

Vynesenie tovaru na poschodie naši logistickí partneri neposkytujú. Niektorí kuriéri sú ochotní pomôcť, ak ich zákazník poprosí.

Objednávky, žiaľ, nie je možné sledovať pomocou tracking ID. Ak bude zásielka meškať alebo ak budete chcieť poznať stav objednávky, prosím, kontaktujte nás.

Na zistenie stavu vašej zásielky kontaktujte zákaznícky servis.

Platba

Je možné zaplatiť prevodom na bankový účet, ktorý je uvedený na faktúre, alebo platobnou kartou. Využívame platobnú bránu 24-pay. Osobné údaje sú chránené technológiou 3-D Secure. Toto označenie znamená nový, doplnkový systém zabezpečenia od spoločnosti VISA, resp. MasterCard.

Áno, ceny matracov uvedené na produktových stránkach sú aktuálne a konečné. Všetky ceny v našom obchode sú vrátane DPH. K objednávke si neúčtujeme žiadne skryté poplatky. Pre každú objednávku je doprava zdarma po celej SR.

Uprednostňujeme objednávky zadávané priamo cez náš e-shop. Tovar sa dá zakúpiť aj v našej kamennej predajni, ale pri nákupe v predajni nezabezpečujeme dopravu k vám domov. Preto je aj pre vás výhodnejšie využiť nákup v e-shope. Ceny v predajni a  e-shope sú rovnaké, prípadne si v  e-shope viete uplatniť zľavový kupón.

Nie, registrácie nie je pre nákup potrebná.

V  e-shope momentálne nie je možné zadať objednávku na firmu. Ozvite sa nám a nákup na firmu a fakturáciu vyriešime e-mailom alebo telefonicky.

Pri platbe platobnou kartou bude objednávka hneď uhradená bude faktúra súčasťou potvrdzovacieho emailu po zadaní objednávky v e-shope a začneme tovar expedovať.

Pri platbe bankovým prevodom budeme čakať na prijatie platby a faktúru vystavíme následne.

Áno, vieme vyrobiť matrace k posteliam atypických rozmerov – keďže i matrace Bärige vyrábame na mieru. Matrac vieme vyrobiť na mieru presne na 1 cm. Na stanovenie rozmerov kontaktujte zákaznícky servis: volajte na 0948 107 788 alebo píšte na [email protected].

Vrátenie peňazí a reklamácia

Ak ste vyzdvihli poškodený tovar, okamžite po rozbalení ho odfoťte a kontaktuje
zákaznícky servis. Tovar radi vymeníme za nový.

Prebratiu poškodenej alebo nesprávnej zásielky je možné predísť. Najlepšie je už pri preberaní skontrolovať, či nedošlo k poškodeniu tovaru. Na takúto kontrolu máte právo. Zásielku si prevezmite až po poriadnej kontrole. V žiadnom prípade matrace Bärige a D.P.V. neotvárajte. Kontrolujte krabicu a plastový obal.

Tovar nevidieť, takže je tam možnosť poškodenia prepravcom. Ak je tovar viditeľne poškodený, tak ho od kuriéra nepreberte. Odfoťte poškodenie a do dokumentu, ktorý vám kuriér dá na podpis, napíšte, že tovar nepreberáte z dôvodu viditeľného poškodenia.

Pri Magniflexe je možné krabicu otvoriť a skontrolovať, či je porušený aj plastový obal. Niekedy môže prísť roztrhnutá krabica, ale matrac má dostatočnú vôľu vnútri krabice a nie je poškodený. Ak je poškodený iba obal a tovar nie, napíšte pri podpise dokumentov, že tovar preberáte, ale s poškodeným obalom.

Áno, môžete. Telu treba dopriať istý čas, aby sa na nový matrac adaptovalo. U nás máte nadštandardných 30 dní na požiadanie o vrátenie peňazí. Vďaka tomu nikdy neriskujete, že kúpite zlý matrac a prídete o peniaze.

S reklamáciami nerobíme drahoty. Ak požiadate o vrátenie do 29 dní, 23 hodín a 59 minút od zadania objednávky, peniaze vám bez zbytočných otázok vrátime.

Pri vrátení peňazí nám musíte v lehote 30 dní od nákupu napísať, že chcete tovar a peniaze vrátiť. Reklamáciu je možné uplatniť kedykoľvek v záručnej lehote.

Je potrebné mať faktúru, reklamovaný tovar a reklamačný protokol. Doručenie musí byť vždy do nášho skladu. Náklady na prepravu hradí zákazník. Buď matrac doveziete do nášho skladu v  Bratislave, alebo ho pošlete kuriérom.

Po našej kontrole, že tovar je v 100 % bezchybnom stave, vám do 14 dní odošleme peniaze na vami zadaný bankový účet. Ak bude tovar vykazovať známky poškodenia, tento nárok vám zaniká. Poškodený tovar vám vrátime.

Záručnú lehotu nájdete v dolnej časti popisu každého produktu. Počas tejto lehoty môžete chybný tovar reklamovať (nie vymeniť za nový). Výmena bude predmetom reklamácie, až keď nám výrobca reklamáciu zamietne. 

Ak kupujete matrac Magniflex, predĺžená záruka (8, 10, 12 rokov) platí až po zaregistrovaní sa zákazníkom na stránke Magniflex.sk do 30 dní od zakúpenia tovaru.

Na portáli sa vypisuje šarža matraca, kde ste ho kúpili, číslo faktúry. Predĺžená záruka sa vzťahuje iba na matrac, nie na poťah, kde je vždy 2 roky.

K reklamácii treba mať faktúru alebo doklad o zaplatení. Preto si ho pri nákupe starostvilo uchovajte.

Odložte si originálny obal. Ten je najvhodnejší na reklamáciu. Ak ho nemáte a chcete matrac reklamovať, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Vracajúci tovaru treba poslať na adresu showroomu: INNOVAMENTO, Pekná cesta 5, 831 54 Bratislava.

Prípadné reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom termíne. Maximálna lehota je podľa zákona 30 dní.

Ostatné otázky

Innovamento s.r.o. je prevádzkovateľ e-shopu Bärige.sk. V kamennej predajni v Bratislave sa nachádza náš showroom pre matrace a ďalšie produkty, ktoré ponúkame. Bärige – medvedie matrace pre lepší spánok je naša online identita.

Všetky matrace Magniflex sú recyklovateľné. Ich výrobný proces je v súlade s prírodou aj trvalou udržateľnosťou. Poťahy aj peny sú vyrobené z recyklovateľného materiálu, ekologicky odbúrateľné a rozložiteľné a nezaťažujú životné prostredie. Ak matrac donesiete do zberného dvora, budú ho vedieť rozdeliť tak, že materiál z neho sa môže ďalej použiť.

Matrace Bärige a  D.P.V. nie sú recyklovateľné. Pre čo najšetrnejšiu likvidáciu ich treba odniesť do zberného dvora OLO.

Áno, vieme vyrobiť matrace k posteliam atypických rozmerov – keďže i matrace Bärige vyrábame na mieru. Matrac vieme vyrobiť na mieru presne na 1 cm. Na stanovenie rozmerov kontaktujte zákaznícky servis: volajte na 0948 107 788 alebo píšte na [email protected].